
Celem warsztatu jest ukazanie roli osoby dorosłej w definiowaniu potencjału młodego człowieka. Uczestnicy nie tylko będą mogli pogłębić swoją wiedzę o narzędziach ułatwiających proces definiowania potencjału, ale również będą mieli możliwość przyjrzenia się istocie budowania konstruktywnej relacji z młodym człowiekiem umożliwiającej wspieranie go w odkrywaniu jego własnych talentów.

Warsztat „Komunikacja wspierająca rozwój dziecka”
Celem warsztatu jest ukazanie znaczenia komunikatów stosowanych w rozmowie z dzieckiem oraz uwrażliwienie na komunikaty wspierające rozwój dziecka.
Zwracamy uwagę na stosowanie komunikacji otwartej, a także pokazujemy jakiego rodzaju komunikaty blokują w dziecku jego wewnętrzną chęć rozwoju.

Certyfikowany kurs „Animator rozwoju przez zabawę”
Zapraszamy:
- osoby dla których ważne są dzieci i ich rozwój
- pedagogów, wychowawców, osoby pracujące z dziećmi
- rodziców
- studentów, osoby pragnące nabyć umiejętności i kompetencje do pracy z dziećmi ukierunkowanej na ich rozwój.
Celem kursu jest nabywanie kompetencji, rozwijanie umiejętności, wzbogacanie wiedzy i doskonalenie warsztatu pracy przez osoby, które pragną wspierać dzieci w ich rozwoju stwarzając możliwości doświadczania przez zabawę.

JAK BUDOWAĆ POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI U DZIECKA? – seminarium z elementami warsztatu i dyskusji moderowanej
To my dorośli odgrywamy ogromną rolę w życiu dzieci i poprzez swoją postawę kształtujemy m.in. ich poczucie wartości, wiarę we własne możliwości, sposób postrzegania siebie i świata.
„Jeśli nie masz prawdziwego poczucia własnej wartości, to niezależnie od swojej pozycji i umiejętności zawsze będziesz czuć, że czegoś Ci brakuje. Poczucie własnej wartości nie zależy od tego, jakie umiejętności posiadasz i jak cenne mogą one być dla innych ludzi, ani od tego, ile w życiu osiągnąłeś, ile masz pieniędzy. Zależy jedynie od twojego stosunku do samego siebie.” – Jesper Juul.
Zapraszamy na seminarium JAK BUDOWAĆ POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI U DZIECKA?
Porozmawiamy o tym:
- czym różni się poczuciem własnej wartości od samooceny,
- jak wspierać dziecko w rozwijaniu poczucia własnej wartości,
- skąd się bierze brak poczucia własnej wartości u dziecka,
- jaki wpływ na dziecko ma nasz własny brak poczucia wartości.

Pilotażowy Program „Animator Rozwoju Przez Zabawę” maj-czerwiec 2019 r.
Celem Programu było rozwijanie umiejętności komunikowania się z dzieckiem w sposób wspierający z zastosowaniem zabaw ukierunkowanych na rozwój sensoryczny.
Program składał się z dwóch części:
- Część I Warsztaty „Komunikacja wspierająca rozwój dziecka”
- Część II Edukacja w praktyce – współprowadzenie animacji z zastosowaniem zabaw ukierunkowanych na rozwój sensoryczny dzieci
To był niezwykły czas dzielenia się wiedzą i umiejętnościami w atmosferze autentyczności, otwartości, życzliwości, entuzjazmu oraz chęci do działania! ☺